Obres i reformes

Durant els mesos de vacances i també al llarg d’aquest primer trimestre de curs que està a punt de finalitzar, s’han dut a terme moltes obres de reforma a l’escola.

Des de coses aparentment tan senzilles com canvis de taules i cadires a les aules i a la biblioteca, fins a obres majors com la renovació de les escales del pavelló o la gran reforma de l’espai fins ara anomenat “audiovisuals” i que ara, amb la renovació, passa a guanyar el merescut títol d’Auditori.

En la zona mitjana de totes aquestes millores hi trobem canvis de terres a les aules, millores en els sistemes de climatització, nous electrodomèstics a la cuina per ajudar en l’elaboració dels més de quatre-cents menús diaris, canvis en els colors de les parets de certs espais fent-los òpticament més amplis i amables, millores a la sala de rítmica, canvis d’algunes de les finestres de l’edifici de primària, etc.

En la reforma de l’auditori, de les propostes que es van presentar a concurs, es va triar un projecte on predomina la fusta, que li dona molta més calidesa i millora l’acústica de l’espai, i la gran quantitat de llum, amb diverses opcions d’il·luminació per zones. La sala també inclou un espai que es pot utilitzar com a aula independent, amb un tancament amb portes corredisses, o com una ampliació de l’auditori, si la dimensió de l’acte així ho requereix.