Enguany la Festa de l’escola l’hem dedicat a la memòria. Complim 70 anys i ho volem celebrar amb un record a aquelles coreografies que més han agradat quan mirem enrere.
Així els petits cuiners d’I3, els contes clàssics d’I4, l’homenatge a Dalí d’I5. Els de 1r amb l’homenatge al cinema, la ciutat japonesa de Tòquio dels de 2n, el circ de 3r, les festes populars i tradicionals de 4t, els videojocs a 5è i la graduació els de 6è. Nou moments emblemàtics de festes de cursos anteriors que donen valor a tots aquests anys d’imaginació, de propostes, músiques, coreografies, disfresses.
Compartim la il·lusió de tot el col·lectiu d’alumnes i mestres que any rere any han fet possible aquestes festes on pares, alumnes, tutors i tutores, especialistes i monitors es troben i gaudeixen de la bona feina feta!










